Išsimokėtinai su Moki3 per 3 mėn. be pabrangimo Išsimokėtinai su Moki3 per 3 mėn. be pabrangimo Išsimokėtinai su Moki3 per 3 mėn. be pabrangimo Išsimokėtinai su Moki3 per 3 mėn. be pabrangimo Išsimokėtinai su Moki3 per 3 mėn. be pabrangimo Išsimokėtinai su Moki3 per 3 mėn. be pabrangimo

Prisijungimas / registracija
- Užsiregistruokite ČIA, įrašydami el. pašto adresą, Jūsų pasirinktą slaptažodį ir kitus duomenis bei pažymėdami reikiamus langelius.
- Po sėkmingos registracijos į Jūsų nurodytą el. paštą bus išsiųstas registracijos patvirtinimo laiškas.

Prekių pirkimas
- Išsirinkite pageidaujamą prekę / prekes ir paspaudę "Į krepšelį" susiformuokite prekių krepšelį.
- Atsidariusiame lange spauskite "Pereiti prie apmokėjimo".
- Jei turite nuolaidos kodą, spauskite ant užrašo "Turite nuolaidų kodą?", atsidariusiame lange įveskite nuolaidos kodą ir spauskite "Pridėti".
- Įsitikinkite, kad krepšelyje yra prekės, kurias pageidaujate įsigyti ir spauskite "Pereiti prie apmokėjimo".
- Nurodykite pristatymo adresą, telefono numerį ir kt. (norėdami padaryti dovaną, galite rašyti bet kokį pageidaujamą pristatymo adresą).
- Jei norite pridėti naują pristatymo adresą, spauskite "+pridėti naują adresą".
- Jei sąskaitos adresas skiriasi nuo pristatymo adreso, spauskite "Sąskaitos adresas skiriasi nuo pristatymo adreso" ir įveskite reikiamus duomenis.
- Jei pageidaujate gauti sąskaitą faktūrą, įrašykite įmonės rekvizitus į atitinkamus laukus ir pastabų lauke įrašykite "Reikalinga sąskaita faktūra".
- Spauskite "Tęsti".
- Pasirinkite pristatymo būdą (pristatymo būdai išvardinti žemiau).
- Jei pasirinkote pristatymo būdą "Omniva paštomatas" ar "Venipak paštomatas", išsirinkite Jums tinkamą paštomatą išskleidę sąrašą arba atsiradusioje paštomatų pasirinkimo juostoje įrašydami savo adresą, pašto kodą ar paštomato pavadinimą.
- Jei norite prekę padovanoti, mielai ją įpakuosime. Jums tereikia pasirinkti paslaugą pažymint langelį, esantį pristatymo būdo žingsnyje, žemiau užsakymo pastabos lauko. Paslaugos kaina - 3.99 € su PVM už vieną prekę. Ši paslauga neteikiama didelių gabaritų prekėms.
- Spauskite "Tęsti".
- Pasirinkite apmokėjimo būdą (apmokėjimo būdai išvardinti žemiau).
- Jei susipažinote ir sutinkate su internetinės parduotuvės Epirkimas.lt taisyklėmis ir privatumo politika, pažymėkite kvadratėlį prie užrašo "Patvirtinu, kad susipažinau ir sutinku..." ir spauskite mygtuką "PATVIRTINTI UŽSAKYMĄ".
- Atsidariusiame lange matysite pranešimą, jog užsakymas pateiktas. Dar kartą peržiūrėkite savo pirkinius ir įsitikinkite, kad užsisakėte būtent tas prekes, kurių norėjote.

SVARBU:
- Jei pasirinkote mokėjimo būdą "Mokėjimas bankiniu pavedimu", banko pavedime, pastabų laukelyje būtinai nurodykite užsakymo numerį (ID), kurį rasite į Jūsų el. paštą atsiųstame laiške arba prisijungę prie internetinės parduotuvės, skiltyje "Užsakymų istorija". Šioje skiltyje galėsite stebėti savo užsakymo būklę (pvz. siunčiama, pristatyta, sustabdyta ar pan.).
- Jei pasirinkote mokėjimo būdą "Inbank lizingas", detalesnę informaciją rasite ČIA
- Jei pasirinkote mokėjimo būdą "GF Lizingas", detalesnę informaciją ir pirkimo instrukciją VIDEO bei PDF formatu rasite ČIA
- Jei užsakymo metu dėl kažkokių priežasčių nepavyko apmokėti už prekes, nedelsdami susisiekite su mumis. Kontaktai ir darbo laikas ČIA.
- Jei užsakymas su vienu iš išankstinio apmokėjimo būdų nebuvo apmokėtas per 24 val. nuo užsakymo pateikimo pradžios, užsakymas bus automatiškai atšauktas.

Papildomos paslaugos
- Jei norite prekę padovanoti, mielai ją įpakuosime. Jums tereikia pasirinkti paslaugą pažymint langelį, esantį pristatymo būdo žingsnyje, žemiau užsakymo pastabos lauko. Paslaugos kaina - 3.99 € su PVM už vieną prekę. Ši paslauga neteikiama didelių gabaritų prekėms.

Pranešimų siuntimas
- Bet kuriuo sėkmingo užsakymo atveju el. paštu siunčiamas pranešimas, kad užsakymas yra priimtas.
- Pranešimai apie apmokėjimą ir užsakymo vykdymo eigą siunčiami el. paštu.
- Jei pasirinkote prekės atsiėmimą mūsų parduotuvėje, atsiimti užsakytų prekių atvykite tik tada, kai mes Jums paskambinsime ar iš Epirkimas.lt gausite el. laišką ar SMS žinutę su informacija, kad Jūsų užsakymas paruoštas atsiimti.

Apmokėjimas už prekes
Epirkimas.lt internetinėje parduotuvėje įdiegta lanksti apmokėjimo už prekes sistema, apimanti visus populiariausius atsiskaitymo būdus.
Taip pat galite apmokėti pasinaudodami kreditinėmis kortelėmis.

Mokėjimo būdai
- Elektroninė bankininkystė (žinomiausių Lietuvos bankų e. sistemos).
- Mastercard ir Visa debetine ar kreditine kortele.
- Mokėjimas bankiniu pavedimu.
- Mokėjimas užsakymo pristatymo metu banko kortele tiesiogiai kurjeriui arba atsiėmimo metu paštomate (taikomas papildomas mokestis, kuris pridedamas prie pristatymo mokesčio).
- Grynais arba banko kortele atsiimant užsakymą ar įsigyjant prekes mūsų parduotuvėje Kaune (kontaktai ČIA).
- Vietoje galima sudaryti lizingo sutartį (sąlygos gali skirtis).
- Pirkimas išsimokėtinai per "INBANK LIZINGAS" e. sistemą (plačiau ČIA).
- Pirkimas išsimokėtinai per "GENERAL FINANCING BANKAS" e. sistemą (plačiau ČIA).

Prekių pristatymo būdai ir kainos
- Nemokamas prekių atsiėmimas mūsų parduotuvėje Kaune (kontaktai ČIA)
- Omniva - prekių pristatymas į paštomatą - 2.96 €
- Venipak - prekių pristatymas į paštomatą - 2.98 €
- Venipak - prekių pristatymas nurodytu adresu per kurjerių tarnybą:
    Iki 2 kg - 3.68 €
    2-5 kg - 4.04 €
    5-10 kg - 4.89 €
    10-20 kg - 6.73 €
    20-35 kg - 7.59 €
    35-50 kg - 9.79 €
    50-75 kg - 13.21 €
    75-100 kg - 15.66 €
    100-200 kg - 20.43 €
    Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 49 €.
- DPD - prekių pristatymas nurodytu adresu per kurjerių tarnybą:
    Iki 2 kg - 4.67 €
    2-5 kg - 5.43 €
    5-10 kg - 7.39 €
    10-20 kg - 9.33 €
    20-31.5 kg - 12.46 €
    31.5-50 kg - 16.32 €
    50-75 kg - 19.83 €
    75-100 kg - 25.66 €
    100-200 kg - 33.84 €
    Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 35 €.

Prekių pristatymas ir terminai
- Jei Jūsų užsakyta prekė yra Kauno sandėlyje – ją pristatysime Jums per 1-7 darbo dienas.
- Jei Kauno sandėlyje esančios prekės užsakymas ir apmokėjimas už ją atliktas darbo dieną iki 12 val. bei pasirinktas Venipak paštomatas, Venipak kurjeris arba DPD kurjeris, siuntą galite tikėtis gauti jau kitą darbo dieną.
- Jei Kauno sandėlyje esančios prekės užsakymas ir apmokėjimas už ją atliktas darbo dieną iki 15 val. bei pasirinktas pristatymas į OMNIVA paštomatą, siuntą galite tikėtis gauti jau kitą darbo dieną. Siuntos į Omniva paštomatus pristatomos ir šeštadieniais.
- Jei apmokėjimas už Kauno sandėlyje esančią prekę buvo gautas ne darbo dieną, o užsakymo metu pasirinktas Venipak ar DPD kurjeris arba pristatymas į Venipak ar OMNIVA paštomatą, siuntą galite tikėtis gauti antrąją darbo dieną.
- Jei Jūsų užsakytos prekės Kauno sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau.
- Maksimali pristatymo trukmė neturėtų viršyti 3 savaičių.
- Prekių pristatymo terminai taip pat priklauso nuo to, kuriame nutolusiame sandėlyje prekės yra užsakymo metu.
- Preliminarus pristatymo terminas yra nurodomas prekės kortelėje.
- Jei apmokėjimas už prekes atliktas Mastercard arba Visa debetine ar kreditine kortele, kai kuriais atvejais prekių pristatymo terminas gali būti iki 4 darbo dienų ilgesnis už preliminarų terminą, nurodytą prekės kortelėje.
- Jei užsakomos prekės su skirtingais pristatymo terminais, pristatymas vykdomas pagal prekę su ilgiausiu pristatymo terminu.

Prekių atsiėmimas ir terminai
SVARBU! Аtsiimti užsakytų prekių atvykite tik tada, kai mes Jums paskambinsime ar iš Epirkimas.lt gausite el. laišką ar SMS žinutę su informacija, kad Jūsų užsakymas paruoštas atsiimti.
- Jei Kauno sandėlyje esančios prekės užsakymas (be išankstinio apmokėjimo) atliktas iki 15 val., prekę galėsite atsiimti tą pačią darbo dieną.
- Jei Kauno sandėlyje esančios prekės užsakymas (su išankstiniu apmokėjimu) ir apmokėjimas už ją atliktas iki 15 val., prekę galėsite atsiimti tą pačią darbo dieną.
- Jei Kauno sandėlyje esančios prekės užsakymas (be išankstinio apmokėjimo) atliktas ne darbo dieną, prekę galėsite atsiimti sekančią darbo dieną.
- Jei Kauno sandėlyje esančios prekės užsakymo (su išankstiniu apmokėjimu) apmokėjimas buvo gautas ne darbo dieną, prekę galėsite atsiimti sekančią darbo dieną.
- Jei Jūsų užsakytos prekės Kauno sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad atsiėmimas bus atidėtas kol prekė atvyks į Kauno sandėlį.
- Maksimali prekių gavimo į Kauno sandėlį trukmė neturėtų viršyti 3 savaičių.
- Prekių gavimo į Kauno sandėlį terminai taip pat priklauso nuo to, kuriame nutolusiame sandėlyje prekės yra užsakymo metu.
- Preliminarus prekės gavimo į mūsų sandėlį terminas yra nurodomas prekės kortelėje.
- Jei apmokėjimas už prekes atliktas Mastercard arba Visa debetine ar kreditine kortele, kai kuriais atvejais prekių atsiėmimas gali būti atidėtas iki 4 darbo dienų, kurios pridedamos prie preliminaraus termino, nurodyto prekės kortelėje.
- Jei užsakomos prekės su skirtingais pristatymo terminais, užsakymo atidavimas vykdomas pagal prekę su ilgiausiu pristatymo terminu (nebent klientas nori ir sutinka atsiimti užsakymą dalimis).
- Užsakytas prekes iš Epirkimas.lt fizinės parduotuvės būtina atsiimti per 5 d.d. po Epirkimas.lt pranešimo (jei nebuvo atskiro sutarimo).
- Jei užsakytos prekės, už kurias nebuvo apmokėta užsakymo metu, neatsiimamos per 5 d.d. po Epirkimas.lt pranešimo, užsakymas automatiškai atšaukiamas (jei nebuvo atskiro sutarimo).

Plačiau apie pristatymą į OMNIVA siuntų terminalus
- Prekes į OMNIVA terminalą kurjeris pristatys per 1-3 d.d.
- Užsakytas prekes gaukite patogiu laiku ir patogioje vietoje visoje Lietuvoje!
- Siuntų savitarnos terminalai veikia 24 valandas per parą ir 7 dienas per savaitę.
- Epirkimas.lt svetainėje į OMNIVA savitarnos terminalą galite užsisakyti prekes, kurių pakuotės dydis yra iki 64 x 38 x 39 cm, svoris neviršija 30 kg.
- Apie į terminalą jam pristatytą siuntą gavėjas yra informuojamas SMS žinute ir (arba) el. paštu.

Plačiau apie pristatymą per Venipak ir DPD kurjerius
- Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 1-3 d.d.
- Lietuvos vietovėse prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8:00 iki 18:00 val.
- Apie numatomą siuntos su užsakytomis prekėmis pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute.
- Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai.

SVARBU:
- Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę ir prekių kiekį.
- Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti.
-Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
- Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
- Atsiimant prekes iš kurjerio būtina pateikti užsakyme pateikto asmens tapatybę įrodantį dokumentą.
- Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.
- Jei pasirinkote mokėjimą pristatymo metu, būtinai turėkite tikslią užsakyme nurodytą sumą.

Atmintinė Venipak ir DPD siuntų gavėjams

Ši atmintinė yra skirta Venipak ir DPD siuntų gavėjams, kurie priima siuntas iš kurjerio. Gavėjai turėtų atkreipti dėmesį į šiuos esminius dalykus:

1. SUSISKAIČIUOK DĖŽES
Kurjerio pristatomas pakuočių (dėžių) skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas kurjerio naudojamame skenerio ekrane (jei atitinkamas kurjeris tokį naudoja). Jeigu pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius skiriasi nuo skeneryje nurodyto dėžių skaičiaus – tuomet kurjeris privalo patikslinti pristatomų dėžių skaičių skeneryje.

2. PATIKRINK DĖŽIŲ ETIKETES
Ant pakuočių (dėžių) etikečių turi būti nurodytas Jūsų adresas, o dėžių numeriai turi atitikti skeneryje nurodytiems pakuočių numeriams.
Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) numeriai skiriasi nuo skeneryje nurodytų dėžių numerių – tuomet kurjeris privalo patikslinti gautų dėžių numerius.

3. APŽIŪRĖK GAUTAS DĖŽES
Pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t. y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir pan. Jeigu prekės pažeistoje pakuotėje yra apgadintos – tuomet su kurjeriu turi būti surašytas „pakuotės pažeidimo aktas“. ”Pakuotės pažeidimo akto“ formą turi turėti kurjeris.

4. TEISINGAI INFORMUOK
Informacija apie neteisingai pristatytas pakuotes (dėžes) turi būti pateikta kurjerio klientų aptarnavimo skyriui.
Venipak - el. paštu helpdesk.lt@venipak.com arba tel.: +370 700 55221
DPD - el. paštu kas@dpd.lt arba tel.: +370 5 210 67 77
Pateikiamoje informacijoje turi būti pakuotės numeris.